Thursday, November 13, 2008

tag again...

1) Bekas kekasih saya adalah:
That's one funny quest... (Pinjam boleh x ayat ni shayang?)
2) Saya sedang mendengar:
Nothing... Belum ada mood...
3) Mungkin sy:
Akan menghabiskan duit dengan menghias rumah baru dan bercuti dengan Zetti Adela...
4) Saya suka:
Berangan membayangkan ada duit yang banyak... (Well, who doesn't kan?)
5) Sahabat2 baik sy:
Semuanya kat Perak except my baby...
6) Saya x paham:
Kenapa shayang saya sangat degil.... Wakakaka...
7) Saya kehilangan:
Orang yang paling saya sayang (arwah makcik)... Al-Fatihah...
8) Ramai yg berkata:
Bapak playboy dia ni... Playboy ke I ni shayang???
9) Makna name saya:
Ntah...
10) Cinta itu adalah:
Nice but still can be a pain in the a**
11) Di suatu tempat, seseorg sdg:
Muntah2 and jaga exam at the same time (tengah risau ni... baby ok x???)
12) Saya akan cube:
Membahagiakan semua orang...
13) Makna SELAMANYA...
Untuk manusia xde, yang ada hanya untuk Allah...
14) Henpon saya:
Amat terbaekkk walaupun ada yang lebih terbaekkk dulu... Huhuhu...
15) Bila sy bangun dr tido:
Bawak keluar baju yang nak pakai dari dalam almari...
16) Saya paling meluat apabila:
Tengok orang tak sedar diri n rasa diri dia bagus sgt (amek jwpn yani n baby)...
17) Party adalah:
A meeting place for friends...
18) Hewan yg paling cute penah sy jumpe:
Anak kucing...
19) Peringkat umo yg paling menyeronokkan:
Masa budak2 sebab xpayah fikir macam2...
20) Hari ini:
Saya kena siapkan minit mesyuarat ICONHCD 2009... Huhuhuhu...
21) Mlm ini sy akan:
Meng'hadiri' dinner date dengan my shayang n her family kat Tanjung Lumpur...
22) Sy betol2 inginkan:
Kebahagiaan yang berkekalan (adoi.... jiwangnya...)
23) Bile tgk muke kt cemin pagi td:
I need a shave...
24) Soping kompleks:
Tempat 'melabur' duit, tgk bdk2 baru nak up n cari barang2...
25) Makanan segera:
Sekali sekala bolehla kot... Selalu sangat nnt mudarat...
26) Ayat2 terakhir kate pd org:
I wev u too shayang...
27) Nak pjgkan TAG NI?
Xnak bagi sapa2 dah sebab ramai yang dh dapat tag ni...

No comments: